"Un home desproveït del seu parlar, i això vol dir del seu pensar, no és res. És com un caragol buit sense closca, o una ganiveta sense fulla ni mànec, o com un desert sense arena ni pedra". Sic isti nostri sunt (Cosme Aguiló)

"Jo estim totes les terres i em sent entre germans amb gent de totes les nacions, races, religions i opinions, i crec que el motiu és que estim tant Mallorca. El meu amor a la meva terra em fa comprendre l'amor d'un castellà a Castella, d'un irlandès a Irlanda, d'un indi a l'Índia". Joan Mascaró Fornés, el guia espiritual mallorquí dels Beatles


dijous, 2 d’agost del 2012

Tòpics literaris

Web sobre tòpics literaris llatins

Article sobre tòpics literaris

El laberinto de los tópicos

Link sobre tòpics literaris de la Universidad de Extremadura

Material sobre el Carpe Diem

Tòpics horacians

Aquí teniu un altre enllaç amb tòpics literaris.

Igual d'interessant és aquest altre enllaç.O aquest.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada