"Un home desproveït del seu parlar, i això vol dir del seu pensar, no és res. És com un caragol buit sense closca, o una ganiveta sense fulla ni mànec, o com un desert sense arena ni pedra". Sic isti nostri sunt (Cosme Aguiló)

"Jo estim totes les terres i em sent entre germans amb gent de totes les nacions, races, religions i opinions, i crec que el motiu és que estim tant Mallorca. El meu amor a la meva terra em fa comprendre l'amor d'un castellà a Castella, d'un irlandès a Irlanda, d'un indi a l'Índia". Joan Mascaró Fornés, el guia espiritual mallorquí dels Beatles


divendres, 15 de febrer del 2013

Sant Valentí, la festa d'un sant que mai no va existir

Aquesta setmana els mitjans de comunicació ens han convidat a participar de la festa comercial que és sant Valentí, un sant que realment no va existir. Però, és igual, així funciona el nostre sistema capitalista!!!! Si voleu saber com hem arribat a crear aquesta festivitat edulcorada de l'amor us recoman llegir aquests dos links. Un és del filòleg de la UIB, Gabriel Bibiloni, i l'altre de Ricardo Soca.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada